Тема. Вплив фізичного навантаження на розумову працездатність.
Курс IIІ
Група 35
Напрям
підготовки Фізичне виховання
Кількість
навчальних годин 2
Мета: визначити, чи впливає фізичне навантаження на розумову
працю. Розвивати увагу, швидкість переключення уваги. Виховувати цікавість до
предмету вивчення.
І. Методичне забезпечення модульного заняття:
1.
Волков В.М. Физиологические особенности спортивной
тренировки детей школьного возраста. –
М.: ФиС, 1986
2.
Зимкин Н.В. Физиологические основы формирования двигательных навыков и обучения
спортивной технике. – М.: ФиС, 1979
3. Коц Я.М. Спортивная
физиология. – М.: Физкультура и спорт,
1986. – 240 с.
4. Крестников А.Н.
Физиология мышечной деятельности. – М.: ФиС, 1982.
5. Крестников А.Н. Очерки по
физиологии физических упражнений. – М.: ФиС, 1951
6. Фарфель В.С. Физиология
спорта. – М.: ФиС, 1960
ІІ. Основні етапи та хід
модульного заняття
3.1. Підготовчий етап
Організація студентського
колективу;
Повторення попередніх знань
студентів:
-
Визначити поняття "фізичне навантаження";
-
Визначити поняття "працездатність".
Повідомлення теми, мети, завдань
заняття
3.2. Основний етап – практичне заняття
-
Записати тему і мету заняття
-
Визначити основні показники, розрахувати і зробити висновки
3.3. Заключний етап
Питання студентів до викладача.
Підведення підсумків, виставлення
поурочного балу
Матеріали самопідготовки студентів:
Повторити матеріали лекційних та
практичних занять
Хід роботи
Для визначення впливу
фізичного навантаження на розумову працездатність необхідно виконати дії в
процесі стану покою та після фізичного навантаження.
1. Необхідно полічити
знаки у тексті за 1.5 хвилини до фізичного навантаження.
2. Необхідно полічити
знаки у тексті за 1.5 хвилини після фізичного навантаження.
3. Визначити
працездатність у стані спокою за 30 секунд за формулою:
Числове значення поділити
на 3 (323:3) = 107.
Визначити працездатність
після навантаження за 30 секунд за формулою:
Числове значення поділити
на 3 (371:3) = 123.
4. Числові значення
працездатності за 30 секунд:
80 – 100 – середня
100 – 120 – гарна
120 – і вище - висока
5. Визначення уваги за 30
секунд:
0 – висока
1-2 – середня
2-3 - низька
В кінці роботи необхідно
зробити висновок і відповісти на наступні запитання:
1. Чому дорівнює особистий
показник розумової працездатності у стані спокою?
2. Визначити середнє числове
значення групи;
3. Чому дорівнює особистий
показник розумової працездатності після фізичного навантаження?
4. Визначити ступінь уваги
до і після навантаження.
В кінці роботи зробити загальний висновок:
1. Як впливає навантаження на розумову працездатність?
2. Чи впливає навантаження на розумову працездатність?
3. Як змінюється увага?
Комментариев нет:
Отправить комментарий