воскресенье, 29 ноября 2015 г.

Тема 20. Вплив фізичного навантаження на розумову працездатність

Тема. Вплив фізичного навантаження на розумову працездатність.
Курс    IIІ
Група 35
Напрям підготовки  Фізичне виховання
Кількість навчальних годин   2
Мета: визначити, чи впливає фізичне навантаження на розумову працю. Розвивати увагу, швидкість переключення уваги. Виховувати цікавість до предмету вивчення.

І. Методичне забезпечення модульного заняття:
1.     Волков В.М. Физиологические особенности спортивной тренировки детей школьного возраста.  – М.: ФиС, 1986
2.     Зимкин Н.В. Физиологические основы формирования двигательных навыков и обучения спортивной технике. – М.: ФиС, 1979
3.     Коц Я.М. Спортивная физиология.  – М.: Физкультура и спорт, 1986. – 240 с.
4.     Крестников А.Н. Физиология мышечной деятельности. – М.: ФиС, 1982.
5.     Крестников А.Н. Очерки по физиологии физических упражнений. – М.: ФиС, 1951
6.     Фарфель В.С. Физиология спорта. – М.: ФиС, 1960



ІІ. Основні етапи та хід  модульного заняття
3.1. Підготовчий етап
Організація студентського колективу;
Повторення попередніх знань студентів:
-       Визначити поняття "фізичне навантаження";
-       Визначити поняття "працездатність".
Повідомлення теми, мети, завдань заняття
3.2. Основний етап – практичне заняття
-       Записати тему і мету заняття
-       Визначити основні показники, розрахувати і зробити висновки
3.3. Заключний етап
Питання студентів до викладача.
Підведення підсумків, виставлення поурочного балу
Матеріали самопідготовки студентів:
Повторити матеріали лекційних та практичних занять


Хід роботи

Для визначення впливу фізичного навантаження на розумову працездатність необхідно виконати дії в процесі стану покою та після фізичного навантаження.
1. Необхідно полічити знаки у тексті за 1.5 хвилини до фізичного навантаження.
2. Необхідно полічити знаки у тексті за 1.5 хвилини після фізичного навантаження.
3. Визначити працездатність у стані спокою за 30 секунд за формулою:
Числове значення поділити на 3 (323:3) = 107.
Визначити працездатність після навантаження за 30 секунд за формулою:
Числове значення поділити на 3 (371:3) = 123.
4. Числові значення працездатності за 30 секунд:
80 – 100 – середня
100 – 120 – гарна
120 – і вище  -  висока
5. Визначення уваги за 30 секунд:
0 – висока
1-2 – середня
2-3 - низька

В кінці роботи необхідно зробити висновок і відповісти на наступні запитання:
1.     Чому дорівнює особистий показник розумової працездатності у стані спокою?
2.     Визначити середнє числове значення групи;
3.     Чому дорівнює особистий показник розумової працездатності після фізичного навантаження?
4.     Визначити ступінь уваги до і після навантаження.

В кінці роботи зробити загальний висновок:
1. Як впливає навантаження на розумову працездатність?
2. Чи впливає навантаження на розумову працездатність?
3. Як змінюється увага?



Комментариев нет:

Отправить комментарий